Zwroty i reklamacje
Start - Zwroty i reklamacje
Zasady zwrotu:
- towar, na którym widoczne są ślady użytkowania lub wada produktu nie podlega zwrotowi
- na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych
- produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach
- zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych
- zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które zostało wskazane),
Zwrot można realizować:
- online, za pomocą panelu Zwrotów:
zaloguj się powyżej lub skorzystaj z linku z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, postępuj zgodnie ze wskazówkami. - tradycyjnie:
uzupełnij formularz zwrotu,
spakuj produkty w oryginalne opakowania.
Wysyłka towaru:
Niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie, sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot, zapłacisz stawki standardowe na rynku.
Pamiętaj: przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Aby śledzić status zwrotu nadanego we własnym zakresie, zachowaj potwierdzenie nadania/numer listu przewozowego
Formularz zwrotu:
- jest niezbędny, przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie). Pamiętaj o podaniu numeru telefonu i adresu e-mail, potrzebujemy ich do sprawnego przeprowadzenia zwrotu.
Adres do zwrotu:
IRSYSTEM Paweł Wroński
ul. Bratków 1
41-200 Sosnowiec
Dodatkowe uwagi:
- o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz należności poinformujemy Cię wiadomościami e-mail,
Zasady reklamacji:
- IRSYSTEM Paweł Wroński ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę :
- fizyczną
- lub prawną (rękojmia);
- Irsystem Paweł Wroński odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi;
- jeżeli Towar otrzymany ma wadę lub jest niezgodny z opisem zamieszczonym w Sklepie, klient ma możliwość złożenia reklamacji ;
- jeśli reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie, zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu. W przypadku płatności przy odbiorze konieczne jest podanie numeru konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot.
- w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji ;
Reklamacja produktu:
- sporadycznie może się zdarzyć, że otrzymany produkt ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem. W tym przypadku możesz dokonać wymiany lub odesłać towar.
- Niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie, sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot, zapłacisz stawki standardowe na rynku;
- jeśli zgłoszona reklamacja okaże się bezpodstawna (produkt nie będzie posiadł wskazanych wad, albo stwierdzimy uszkodzenie mechaniczne), sklep może obciążyć Cię kosztami przesyłki zwrotnej.
Ważne!
- sklep nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem.
Formularz reklamacyjny:
- elektroniczny formularz reklamacyjny znajdziesz tu;
Adres do odesłania reklamacji:
TEO TERM
ul. Wiejska 2D
05-805 Otrębusy
Dodatkowe uwagi:
- wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji;
- jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.