Skip to main content

Zwroty i reklamacje


Pobierz formularz zwrotu

Zasady zwrotu:

  • towar, na którym widoczne są ślady użytkowania lub wada produktu nie podlega zwrotowi
  • na zwrot produktu masz 14 dni kalendarzowych
  • produkty należy zwracać w ich oryginalnych opakowaniach
  • zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych
  • zwrot środków pieniężnych zostaje dokonany w ten sam sposób, w jaki otrzymaliśmy płatność za zamówienie (w przypadku płatności przy odbiorze – na konto, które zostało wskazane),
Zwrot można realizować:
  • online, za pomocą panelu Zwrotów:
    zaloguj się powyżej lub skorzystaj z linku z wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, postępuj zgodnie ze wskazówkami.
  • tradycyjnie:
    uzupełnij formularz zwrotu,
    spakuj produkty w oryginalne opakowania.
Wysyłka towaru:

Niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie, sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot, zapłacisz stawki standardowe na rynku.

Pamiętaj: przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!

Aby śledzić status zwrotu nadanego we własnym zakresie, zachowaj potwierdzenie nadania/numer listu przewozowego

Formularz zwrotu:
  • jest niezbędny, przykładowy formularz odstąpienia od umowy znajdziesz tutaj (możesz go wydrukować lub przepisać ręcznie). Pamiętaj o podaniu numeru telefonu i adresu e-mail, potrzebujemy ich do sprawnego przeprowadzenia zwrotu.
Adres do zwrotu:

IRSYSTEM Paweł Wroński
ul. Bratków 1
41-200 Sosnowiec

Dodatkowe uwagi:
  • o zatwierdzeniu zwrotu towaru oraz należności poinformujemy Cię wiadomościami e-mail,

Zasady reklamacji:

  • IRSYSTEM Paweł Wroński ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę :
    • fizyczną
    • lub prawną (rękojmia);
  • Irsystem Paweł Wroński odpowiada prawnie, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania Towaru Klientowi;
  • jeżeli Towar otrzymany ma wadę lub jest niezgodny z opisem zamieszczonym w Sklepie, klient ma możliwość złożenia reklamacji ;
  • jeśli reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie, zwrot środków otrzymasz w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia dostarczenia paczki do naszego magazynu. ​W przypadku płatności przy odbiorze konieczne jest podanie numeru konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot.​
  • w przypadku odrzucenia reklamacji odeślemy Ci towar, wraz z uzasadnieniem naszej decyzji ;
Reklamacja produktu:
  • sporadycznie może się zdarzyć, że otrzymany produkt ma wadę lub jest niezgodnym z zamówieniem. W tym przypadku możesz dokonać wymiany lub odesłać towar.
  • Niezależnie od firmy, która dostarczyła zamówienie, sam decydujesz, z jakiej firmy skorzystać, aby nadać zwrot, zapłacisz stawki standardowe na rynku;
  • jeśli zgłoszona reklamacja okaże się bezpodstawna (produkt nie będzie posiadł wskazanych wad, albo stwierdzimy uszkodzenie mechaniczne), sklep może obciążyć Cię kosztami przesyłki zwrotnej.
Ważne!
  • sklep nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem.
Formularz reklamacyjny:
Adres do odesłania reklamacji:

TEO TERM
ul. Wiejska 2D
05-805 Otrębusy

Dodatkowe uwagi:
  • wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki w naszym Dziale Reklamacji;
  • jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności na konto bankowe podane w formularzu reklamacyjnym.
Logo